Waar kan ik 30 of 40 meter audio (jack) kabel bestellen?

Ik ben op zoek naar een audio kabel met Jack aansluiting.
Het moet een kabel zijn van 30 of 40 meter (voor audio naar een video camera toe, die veel wisselt van positie) Het liefst 1 kabel van die lengte, indien het niet anders kan als kabels koppelen het liefst verbindingen die je vast kan zetten zodat het niet gebeurd dat halverwege de kabel inneens los zou kunnen schieten

Weet iemand waar ik dit zou kunnen bestellen? ik heb al gekeken bij bax shop en bij allekabels.nl maar de max wat ik daar kan vinden is 20 meter.

Iemand nog suggesties?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
1.3K

Antwoorden (4)

Ik ben bang dat je dat niet zomaar gaat vinden, aangezien daar echt zeer weinig vraag naar is. Wat je kunt doen is gewoon 2 jackplugjes kopen en een rol van 40 meter kabel bestellen en dat in elkaar solderen/zetten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Los van het feit of dit te bestellen is ja of nee, na 20 meter ben ik bang dat je zeker kwaliteitsverlies gaat krijgen. Mocht je echt zo'n lange kabel nodig hebben, koop er dan een van zeer goede kwaliteit om zo min mogelijk storingen van buitenaf op het signaal te krijgen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bovenstaande tekst is helemaal juist. Komt bij dat Wavaria ook gelijk heeft in het feit dat 1 kabel van circa 40 meter het beste zonder 'jack' pluggen te kopen is en je daar het beste de pluggen die je nodig hebt GOED aan vast kan maken.

Let hierbij vooral op de negatieve en positieve posities !

Dan, de kabel zal een behoorlijk diameter moeten hebben om storingen van buiten- en binnenaf aan te kunnen en ook eventuele "knikken" te voorkomen.

Feit wat is wijsheid en wat is mogelijk zou het op deze manier dus wel mogelijk zijn.

Gebruik voor het bevestigen van de pluggen op de uit eindes wel GOED en vooral stevig materiaal.
10 jaar geleden
Misschien wat ideeën:
Een draadloze audio zender, te koop op eBay vanaf € 10,-.
Ook een FM microfoon kan je probleem oplossen, te koop vanaf € 20,-.