Waar krijg ik online informatie over home cinema?

Ik zoek een goedkope 5.1 set (liefst zonder dvd-speler) die ik aan kan sluiten op mijn tv.
Ook moet ik met 1 snoertje mijn laptop erop kunnen aansluiten om muziek af te spelen,

Weet jij het antwoord?

/2500

Reviews, check sites als AVForums, Whathifi. Evt. ook Kieskeurig.nl waar je gebruikservaringen kan lezen (niet altijd even betrouwbaar, maar wanneer goed onderbouwd kun je er toch wat aan hebben). Maar dan nog wordt slechts een deel van het aanbod besproken natuurlijk. Verder moet je bij lagere budgetten minder kritisch worden. Ook herkend niet iedereen wat goed geluid is, en voor hem maakt het dus sowieso minder uit. Kortom, je zou moeten vragen aan mensen die weten waar ze het over hebben, wat een goed idee is. Je hebt het over een goedkoop setje. Welk budget denk je precies aan? Wat je zou kunnen overwegen als je liever geen blurayspeler erbij wil, om voor een PC-setje te gaan met de aansluitingen die je nodig hebt. Een koptelefoon-aansluiting hebben veel opties wel, dus dat aansluiten van je laptop is sowieso geen probleem. Home Cinema-sets met een losse versterker beginnen vaak wat hoger in de prijs. Maar ik moet eerst weten wat jij 'goedkoop' noemt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100