Welk spul haalt de krassen van mijn Ipod weg?

Ik heb wat krassen op mijn beeldscherm en op de achterkant van mijn ipod. Ik vroeg mij af of er een spulletje bestaat wat dit kan weghalen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (6)

Ik denk niet dat daar spul voor is, een kras is een kras helaas.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij een autospeciaalzaak kun je speciale polish kopen voor mobiele telefoons, werkt ook goed voor je iPod.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
PS, klein rood tubetje met zwarte tekst. Heb geen afbeelding o.i.d. paraat helaas.
benodigdheden:
-gekraste iPod
-Brasso (koperglansmiddel)
-brillenpoetsdoek(je)
-plakband
-geduld
-wat vrije tijd
(gebruik in ieder geval geen tissues zoals keukenpapier e.d., hierdoor verziek je je iPod!)

methode:
-plak de buttons en de scrollwheel af. Zorg er absoluut voor dat er geen vloeistof in kan komen.
-Schud de Brasso erg goed. Dit is heel belangrijk!
-Doe wat Brasso, niet te veel, niet te weinig, op een stukje brillenpoetsdoek
-wrijf de doek eerst zacht, daarna wat harder over de iPod. Als je te zacht wrijft zit je je tijd te verdoen, als je te hard wrijft heb je kans op nog meer krassen (die je later nog wel kan verwijderen). Doe dit een paar minuten lang. Wrijf in kleine rondjes. Probeer zo veel mogelijk oppervlak mee te pakken.
-Wacht een paar minuten. Niet schrikken, het is heel normaal dat het plastic helemaal geel/wit/ondoorzichtig wordt.
-Neem een schoon stuk brillenpoetsdoek. Haal alle brasso eraf.
-Haal de plakband van de buttons/scrollwheel.
-Aanschouw je iPod, weer zo goed als nieuw!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
T'nB repair cream is hier geschikt voor. Speciaal voor iPods. Ik heb het ooit bij de Mediamarkt gekocht.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de I-store voor een nieuwe i-pod!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Polijsten met tandpasta