Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welk spul haalt de krassen van mijn Ipod weg?

Ik heb wat krassen op mijn beeldscherm en op de achterkant van mijn ipod. Ik vroeg mij af of er een spulletje bestaat wat dit kan weghalen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Audio
778

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Ik denk niet dat daar spul voor is, een kras is een kras helaas.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij een autospeciaalzaak kun je speciale polish kopen voor mobiele telefoons, werkt ook goed voor je iPod.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
PS, klein rood tubetje met zwarte tekst. Heb geen afbeelding o.i.d. paraat helaas.
benodigdheden:
-gekraste iPod
-Brasso (koperglansmiddel)
-brillenpoetsdoek(je)
-plakband
-geduld
-wat vrije tijd
(gebruik in ieder geval geen tissues zoals keukenpapier e.d., hierdoor verziek je je iPod!)

methode:
-plak de buttons en de scrollwheel af. Zorg er absoluut voor dat er geen vloeistof in kan komen.
-Schud de Brasso erg goed. Dit is heel belangrijk!
-Doe wat Brasso, niet te veel, niet te weinig, op een stukje brillenpoetsdoek
-wrijf de doek eerst zacht, daarna wat harder over de iPod. Als je te zacht wrijft zit je je tijd te verdoen, als je te hard wrijft heb je kans op nog meer krassen (die je later nog wel kan verwijderen). Doe dit een paar minuten lang. Wrijf in kleine rondjes. Probeer zo veel mogelijk oppervlak mee te pakken.
-Wacht een paar minuten. Niet schrikken, het is heel normaal dat het plastic helemaal geel/wit/ondoorzichtig wordt.
-Neem een schoon stuk brillenpoetsdoek. Haal alle brasso eraf.
-Haal de plakband van de buttons/scrollwheel.
-Aanschouw je iPod, weer zo goed als nieuw!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
T'nB repair cream is hier geschikt voor. Speciaal voor iPods. Ik heb het ooit bij de Mediamarkt gekocht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de I-store voor een nieuwe i-pod!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Polijsten met tandpasta
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding