Kan het dan mijn beats by dre slechtere kwaliteit hebben bij mijn ipod dan bij een computer?

Ik heb de beats by dre tour + control talk gekocht, en ben zwaar teleurgesteld, op de doos ston 'geschikt voor iphone, ipod, ipad. Ik heb ze nu bijna 2 maanden maar heel vaak als ik ze gebruik bij mijn iPod hoor ik zeker dat 1 van de 2 veel minder geluid uit komt en heb het wel goed ingesteld.. op de doos ston dat het ruis onderdrukking had terwijl ik zeker ruis hoor en soms hoor je uit 1 oortje helemaal niets, Maar als ik ze in de computer doe heb ik geen problemen. Licht dit aan mijn ipod of aan de oortjes zelf, ze zijn niet nep want ik heb ze bij de Mediamarkt gekocht heb ik nog garantie of valt er niets aan te doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je mp3'tjes luistert is het sowieso onzin om beats te kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, dat is net zoals een mp3 via een buizenversterker spelen, heeft totaal geen zin en is zonde van je geld.

Het beste antwoord

Als ze in de computer gewoon goed werken en je hebt vooral problemen met de ipod dan ligt het natuurlijk aan de ipod.
In de eerste plaats heeft een computer een wat beter versterker voor een koptelefoon. Een ipod is een mobiel apparaatje en de versterker is naar maatstaf. Zoiets mag in zo'n ding natuurlijk niet teveel energie opslurpen dus het blijft een keuze tussen kantiteit/kwaliteit.
Verder gaat een ipod (vind ik) ook niet zo hard als een computer. Maar als 1 kanaal het soms niet doet op de ipod en op de pc is altijd alles okee, dan ligt dat aan de ipod.
Verder kan ruis ook komen door de slechte kwaliteit mp3. Iets wat je misschien bij goedkope dopjes niet hoort en bij goede dopjes wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

1) Het ligt voornamelijk aan de liedjes die je hebt afspeelt. Heb je deze origineel of via on-legitieme sites?
2) Je iPod heeft problemen, misschien ligt het daaraan?
3) Het ligt echt aan je Beats, dan zou ik gewoon teruggaan en vragen of ik het kan ruilen.
En dat het geluid beter is op je pc is vanzelfsprekend doordat je equalizer op de pc veel uitgebreider is dan op een iPod en een betere geluidskaart heeft uiteraard.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
cd's en liedjes die ik via iTunes heb gekocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en heb trouwens hetzelfde probleem bij mijn pc, ik hoor nu ook in het rechter oortje een ruis wat steeds harder wordt, heb ik dan recht op een nieuwe?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dan heb je recht op een nieuwe als het ook dan gebeurt. Gewoon langs gaan en om een nieuwe vragen.
Veel succes!!
Ik denk persoonlijk dat het aan de kwaliteit van je liedjes op je iPod ligt! Download is wat andere muziek van hogere kwaliteit misschien dat dit werk. Succes ermee.