Welke kan ik beter kopen? Monster Beats By Dr.Dre Tour of Ibeats?

De tour zijn Duurder dan de ibeats. Welke kan ik het beste nemen na prijs/kwallieteit verhouding? http://beatsbydre.com/products/Products.aspx?pid=B5933&cat=2 of http://beatsbydre.com/products/Products.aspx?pid=B5097&cat=2 zit er veel verschil in kwallieteit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'kwallieteit', meen je dat nou? Hoe dan ook, je kunt het hele Dr. Dre gebeuren het beste links laten liggen als je voor kwaliteit gaat, de prijs-kwaliteitverhouding van Dr. Dre koptelefoons is namelijk uitermate matig. Het gaat je waarschijnlijk meer om het merk (stoer, Dr. Dre..) dan om de kwaliteit, en in dat geval zou ik voor de laagst geprijsde gaan: scheelt je onnodige gelduitgaven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat Bliets zegt.
Bij Dr.Dre is de verhouding kwaliteit/prijs helemaal zoek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Dr. Dre koptelefoons zijn de lage tonen enorm overstemmend ten opzichte van de andere tonen (midden en hoog). Dit wil zeggen dat je bij Trance/Dance alleen de beat en de bas hoort. Bij R&B hoor je ook de beat (met een hele slechte stemweergave). Voor stemgebruik hoef je hem al helemaal niet aan te schaffen, want dit geeft hij heel slecht weer. De bouwkwaliteit van het plastic dingetje is slecht en breekt erg snel. Mensen kopen hem doorgaans voor het uiterlijk (mooi kleurtje) en voor het merk. Maar wat hij écht kan is zwaar ondermaats. Het kopen van een Dr. Dre koptelefoon raad ik dus ten zeerste af.

Antwoorden (1)

De Tour versie heeft beter geluid, maar het grote nadeel wat mensen van die zeggen is dat ze van plastic zijn gemaakt, vanwege die aparte vorm komt er enorm veel druk op te staan en gaan ze snel stuk, de In-ears van beats hebben sowieso de reputatie snel stuk te gaan.

de tours hebben dus wat beter geluid en de ibeats zijn wat steviger.

maar als je voor goede oortjes zoekt zit je verkeerd met beats, het geluid is matig en je betaald heel erg veel voor de merken beats en monster cables.

als je echt goede oortjes wilt dan moet je sennheisers kopen of AKG.

http://www.sennheiser.com/sennheiser/home_en.nsf/root/private_headphones_mp3?Open&wearingstyle=Ear-canal
http://nl.akg.com/akg-producten/brand_akg/akg-headphones.html

voor de prijs van die tours kun je namelijk sennheiser cx980 kopen en dat is echt een wereld van verschil