Welke gaat harder, de Sennheiser mm 30i of de Sennheiser mm70i?

Het zijn oordopjes.

10 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Besef je wel dat hoger dan 81 dB schadelijk is voor je oren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hangt er van af hoe makkelijk de ene gooit en de ander. De luchtweerstand is dan ook belangrijk. Als ze allebei even groot en zwaar zijn, zal het niet veel uit maken. ;-)
naamlooss
10 jaar geleden
Hahah osihyg + 10 punten voor de beste antwoord

Het beste antwoord

Frequentie bereik is niet hetzelfde als de geluidssterkte (output in dB). Het frequentie bereik geeft aan hoe hoog in dit geval de tonen kunnen gehoord worden. Echter zal 99% van de mensen de 20.000 Hz niet horen dus dit is niet relevant. Wanneer het verschil groter is (bijvoorbeeld 16.000 en 22.000 zou je het nog misschien kunnen merken waardoor het luider lijkt door de sissende klanken in je oor.

Je zal dus niet veel verschil merken aangezien ze allebei 106 dB halen wat trouwens zeker luid genoeg is om je oren goed te beschadigen bij langdurig gebruik, en om de passagiers in de trein goed te irriteren! ;) Veel plezier ermee!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
naamlooss
10 jaar geleden
Thanks. De rest ook bedankt

Andere antwoorden (2)

De Sennheiser mm 301 heeft een maximale frequentie van 20.000Hz, en de Sennheiser mm 70i heeft een maximale frequentie van 22.000Hz. Dit betekent dat de Sennheiser mm 70i harder kan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ze zijn beiden 106 dB, maar de MM 70i heeft inderdaad een hoger frequentie bereik.