Op zoek naar deze kabel?

Ik heb een hoofdtelefoon met een audiokabel en een microfoonkabel. Nu heb ik een apparaat waar maar één ingang in zit, voor zowel audio als microfoon.

Nu ben ik op zoek naar een kabel of adapter die ervoor zorgt dat dus die twee kabels naar één uitgang samen komen.

Tot nu ben ik alleen maar splitters in de winkel tegengekomen, die ervoor zorgt dat je met z'n tweeën op één apparaat kan luisteren. Deze zoek ik niet.

Kan iemand mij vertellen waar ik deze kabel kan kopen. Op internet zie ik wel verschillende webwinkels die deze kabel aanbieden, maar het liefst koop ik hem in de winkel.

Op de foto ziet u welke kabel ik zoek.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Bij allekabels.nl
5 euro + 3 euro verzendkosten en 166 stuks op voorraad

http://www.allekabels.nl/samsung-galaxy-s2-i9100/6294/1193117/jack-splitter-naar-microfoon-en-audio.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

kijk eens bij conrad.nl
deze heeft enorm veel variatie in dergelijke zaken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Conrad heeft helaas alleen splitters.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Toch is die verkrijgbaar bij Conrad, ik denk zels dat die afbeelding van hun komt, is in elk geval identiek.
http://www.allekabels.nl/jack-verloop/53/1193117/jack-splitter-naar-microfoon-en-audio.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Link is naar allekabels.nl :)
Bij Conrad kan ik hem niet vinden.
De kabel die u op de afbeelding meegeeft is er eentje om op de audio-stereo uitgang van bv uw PC aan te sluiten, dus ENKEL voor uw kop telefoon op aan te sluiten.
Dat is een splitter van stereo naar 2x stereo 3,5mm mini jack.
Zo een adapter/splitter kan u kopen in bij bv Multimedia, Coolblue, enz.

Uw microfoon MOET op een ingang aangesloten worden en als uw toestel dat niet heeft dan zal dat niet lukken !
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De kabel op de foto is voor zowel audio als microfoon, u kunt dat zien aan de male jack, deze is 4 polig (aarde, audio links en rechts, microfoon). Ik begrijp inmiddels dat deze kabel slecht verkrijgbaar is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@depauwroger,
4-polige mini jacks worden ook (b.v bij sommige telefoons) gebruikt voor de combinatie microfoon / stereo koptelefoon. normale stereo jacks zijn 3-polig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt, was mij niet opgevallen maar die zal u wel kunnen aanschaffen/ bestellen bij coolblue of multimedia.
Is inderdaad verkrijgbaar bij Conrad voor €4,95.
http://www.allekabels.nl/jack-verloop/53/1193117/jack-splitter-naar-microfoon-en-audio.html
Kijk eens bij www.Kabeldirect.nl. Daar hebben ze alle kabels en adapters plus een prima klantenservice!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij is het een standaard splitter van 3,5mm jack naar twee maal 3,5mm jack mono.. Die kan je overal kopen.

http://www.112oordopjes.nl/accessoires-gsm-oordopjes-kabel-accu-hoesjes/splitter-oordopjes-stereo-adapter-020mtr