Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe heet deze splitter?

Ik weet niet wat het voor een splitter is kan iemand me helpen? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
738

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Op de bovenste foto zie ik 2 tulp connectors. Dit is zeker, de andere kant ?
De andere foto is totaal onduidelijk.
Het zou een 3,5mm stereo jack => 2 x tulp kunnen zijn.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het zou een 3,5mm ste...... moet zijn Het zou bv een 3,5mm ste.......
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja het is tulp naar 3,5mm jack maar hoe heet de splitter de naam en een link om hem te kopen ik kon niks vinden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zou kunnen dat dit een adapter is van 2 x mono 3,5 mm naar een 2x tulp is, dus 1 op 1 mono 3,5mm mono naar tulp.
Kijk eens op http://www.bax-shop.nl/jack-rca/bekijk-alle-producten.html?limitstart=60&limit=30 , wellicht zit u daar iets wat past want u heeft het model en op de foto is het niet duidelijk.
Tulp noemt ook RCA.
Aan de kleuren te zien is het een stereo RCA naar 3,5 mm jack 3-weg splitter (line-out/speaker front/speaker rear). Ik heb 'm nog niet teruggevonden, lijkt me iets van een 'PC boer'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De bovenste is zeker RCA (tulp). De onderste is moeilijk te zien. De onderste foto is geen RCA. Dat is zeker. Het zou een video plug kunnen zijn of een banaanstekker. Andere pluggen die op RCA lijken zijn mij niet bekend.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding