Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb 2 tulp aansluitingen in mijn auto gevonden, nu wil ik geen extra boxen, maar wel heel graag mijn mp3 speler erop aansluiten?

Weet iemand of dit of dit mogelijk is via deze aansluitingen of via andere aansluitingen? Ik heb een Peugeot 206 uit 2000.

Toegevoegd na 23 uur:
Deze tulp aansluitingen zijn waarschijnlijk door de vorige eigenaar in de auto gemonteerd.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
994
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar heb je die aansluitingen gevonden? Ik neem de auto van mijn moeder over, ook een Peugeot 206.
Ik kan die aansluitingen nergens vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze zijn er door de vorige eigenaar ingezet, zie foto. In de kofferbak.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Die tulp aansluitingen zijn voor extra boxen en daar mag u uw mp3 speler niet op aansluiten of uw mp3 zal de geest geven.
Als u eens merk en type radio kan opgeven zal ik eens nazien waar en of u die kan aansluiten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Antoni
11 jaar geleden
Vreemd dat paulus811 een totaal tegenovergesteld antwoord geeft!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De 3,5mm jack stereo aansluiting van de mp3 is normaal voor een koptelefoon en die heeft doorgaans een impedantie van 32 Ohm en een beperkt vermogen tot 1,6 a 2 Watt terwijl een luidspreker 4 of 8 Ohm heeft en een veel groter vermogen.
Die 3,5mm mini jack kan gebruikt vorden om een versterker aan te sturen en mogelijks een AUX ingang van een autoradio. @ paulus, of het kan of niet kan u niet weten, enkel als u weet waar die op aangesloten is en dat kan u enkel weten door uit te volgen of elektrisch uit te meten.
Ja dat kan, peugeot heeft de aansluiting meestal in het dashboardkastje. Door een verloopje van 3.5mm jack plug naar stereo tulp te kopen, kun je iedere mp3 speler aansluiten. Opladen kan via de sigarettenaansteker.
(Lees meer...)
paulus811
11 jaar geleden
Antoni
11 jaar geleden
Vreemd dat depauwroger een totaal tegenovergesteld antwoord geeft!
paulus811
11 jaar geleden
Wat is daar vreemd aan? Dat zie ik wel vaker op gv. Zijn antwoord is fout. Speakers sluit je never op tulpaansluitingen aan.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding