Bestaat er een draadloze koptelefoon waarmee je naar de radio kan luisteren?

Er bestaan al koptelefoons die draadloos zijn , die hebben dan een kaartje in zich waarop je muziek moet downloaden via de computer. Maar bestaan er ook draadloze koptelefoons waarmee je naar de radio kunt luisteren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
2.6K

Antwoorden (3)

Jazeker dat bestaat en is al verkrijgbaar voor rond de € 20. (zie bron)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tuurlijk, hier een paar voorbeelden: http://www.lightinthebox.com/nl/Populair/Koptelefoon_Met_Radio.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er bestaan zelfs verschillende soorten draadloze koptelefoons waarmee
je naar de radio kan luisteren.

Met een koptelefoon met oplaadbare batterij kan je in je huis naar de radio luisteren.
Draadloze FM-transmissie biedt meer bewegingsvrijheid
Met hoogfrequente draadloze FM-transmissie, die dwars door muren gaat, kunt u zelfs in een andere kamer naar uw muziek luisteren.
Hier een rijtje voorbeelden:

http://www.conrad.nl/ce/nl/overview/1312021/Draadloze-hoofdtelefoon

Dan heb je nog draadloze koptelefoons met ingebouwde radio.
A. Er zijn er die bedoeld zijn als gehoorsbeschermer met FM-radio. Daarmee beschermt het gehoor terwijl jegelijktijdig naar de radio luistert
Al dan niet aan een helm te bevestigen en al dan niet met MP3 / Ipod aansluiting.

B. En dan zijn er nog van die heel simpele dingetjes met een ingebouwd radiootje.