Zou je geld terug kunnen krijgen bij deze situatie?

Wat het dus is is dat ik laatst via Groupon een Pioneer SE-MJ721 heb besteld en binnen gekregen. Na een week gebruiken kwam ik er gisteren achter dat het plugje (dus die je in de mp3 stopt) verbogen was, terwijl ik er niks raars mee heb gedaan en zuinig mee om ben gegaan. Nu ben ik zo dom geweest om hem zelf proberen terug te buigen. Toenet stopte ik het weer in mijn Ipad en is er een stukje van het plugje in mijn Ipad blijven hangen en dus afgebroken.
Nu is dus mijn vraag of ik verhaal zou kunnen halen bij Groupon of Pioneer en een kans zou hebben dat ik een nieuwe zou krijgen of mijn geld terug kan krijgen.
Alvast bedankt.
Gr

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Officieel waarschijnlijk niet, omdat je er zelf mee geknoeid hebt. Je kan het natuurlijk altijd proberen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan het natuurlijk altijd vragen. In principe heb je inderdaad nergens recht op. Ik zou eerst contact opnemen met Pioneer en je verhaal bij hen neerleggen. Zeggen zij dat ze niets voor je kunnen doen om de reden dat je zelf hebt lopen klooien, moet je met Groupon contact opnemen. Tegen Groupon moet je niets zeggen over dat je zelf hebt lopen klooien, maar gewoon zeggen dat het is afgebrolen. De bewijslast ligt in de eerste 6 maanden sowieso bij hun.

Voorwaarde is natuurlijk wel dat het niet overduidelijk moet zijn dat jij lomp bent geweest.