Hoe kan ik mijn 2 pin din kabel verbinenden met mijn laptop?

Ik heb oude boxen van de zolder afgehaald, maar deze hebben nog een oude 2 pin din ingang. Ik vroeg mij af hoe ik die kan verbinden met mijn laptop.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
1.6K

Het beste antwoord

Dat kan u wel vergeten want de audio uitgang van uw laptop kan dat vermogen niet aan. Die is geschikt voor een koptelefoon of PC luidprekers met een ingebouwde versterker.

Toegevoegd na 5 uur:
Ik heb een bron en afbeelding toegevoegd om u op weg te helpen.
Dit is een voorbeeld van 3,5 mm jack naar een tulp ingang op uw versterker maar de ingang op uw versterker kan natuurlijk van een ander type zijn. Laat maar weten als u een versterker heeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zeker, u kan de uitgang van uw PC koppelen met een externe versterker en daar dan uw boxen op aansluiten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is vrij eenvoudig. Uw PC heeft een 3,5 mm jack uitgang waar u het audio signaal kunt aftappen om naar uw versterker te sturen.
Die sluit u dan met een kabel aan op een ingang van uw versterken, welke plug u daar nodig heeft kan ik natuurlijk niet voorspellen.
De kans bestaat dat de ingangen van uw versterker van het type tulp zijn en dan kan u een kabel kopen voor +/- € 3.
Die kan u dan aansluiten op bv. de aux ingang.

Andere antwoorden (1)

Luidspreker ->versterker->input.

Dit is een tweepolige DIN plug. Je wil dus een speaker op je laptop aansluiten. Je zult dus een versterker voor je speakers nodig hebben. Laat wat meer info achter , evt. Foto.