Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Marquant MCR-1402 auto radio sluit automatisch, hoe kan ik dat handmatig instellen?

Hallo,

Ik heb een radio in m'n auto van Marquant mcr1402 als ik de auto start dan gaat die automatisch aan, hoe kan ik de graden van het scherm instellen? Want Hij klapt te ver door zeg maar?
Iemand een oplossing hiervoor?
Met vriendelijke groet,
Leon

11 jaar geleden
in: Audio
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

In uw geval is uw autoradio aangesloten op een geschakelde +, die ligt na uw contact.
Dat kan u aanpassen door de rode en de gele draad te verwisselen, dat zijn de klemmen 1 en 3 op het bijgevoegde schema.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ook al klopt het model van de stekker niet, de kleuren zijn steeds rood (1) en geel (3) voor de geschakelde en de directe plus (+)

Toegevoegd na 7 minuten:
In bijlage nog de handleiding en ook daar is het geel en rood op klem 1 en 3 (blz 3)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En nou nog een keer de vraag lezen.
Gaat om de hoek van het scherm instellen.
Niet elektrisch aansluiten....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De vraag is wel degelijk "Marquant MCR-1402 auto radio sluit automatisch, hoe kan ik dat handmatig instellen?" en dat heeft met de aansluiting te maken.
In de commentaar staat het verhaal over het display en daarom heb ik de handleiding erbij gegeven.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding