Welke headsets zijn goede allrounders?

Ik ben op zoek naar een gaming headset (voor PS3) die ik ook op mijn
Samsung Galaxy S en pc kan inpluggen om muziek te luisteren.

-Turtle beach valt af, het schijnt dat deze heel snel kapot gaan.
-Tritton valt af, je kan hem niet direct met je telefoon verbinden.
-Astro A40 kan eventueel maar schijnt ook vrij snel kapot te gaan.

Welke headset is voor mijn bedoelingen geschikt?

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik wil het liefst ook surround sound.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

http://www.bartsmit.com/ps3-kunai-stereo-headset bekijk deze , deze heb ik ook zeer fijn!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien wist je het niet maar deze headset is van het merk tritton.
Toch bedankt voor je antwoord!