Heeft de Dual CS621 een voorversterker?

ik ben nieuw in het gebruik en aanschaf van een platenspeler, maar ben wel een enthousiasteling op het gebied van muziek en zou dan ook graag een eigen platen speler willen hebben. Nu weet ik niet precies wat ik er voor nodig heb om er voor te zorgen dat ik een goeie aankoop doe, en weet wat er nog meer bij komt kijken. Nu heb ik een Dual CS621 op het oog ( omdat ik hem mooi vind) weet alleen niet, of het daadwerkelijk ook een goeie koop is. hulp?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Die heeft geen versterker aan boord, die moet dis aangesloten worden op de pick-up aansluiting van uw eigen versterker.
In bijlage de technische kenmerken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank u wel voor uw reactie, heb inmiddels een versterker gevonden voor mijn Dual