Hoe kan ik gratis of goedkoop aan disco-apparatuur komen voor benefietfeest?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Gratis lijkt me niet mogelijk tenzij je een connectie hebt die disco apparatuur heeft. Wel zijn er talloze sites die disco apparatuur verhuren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
Dat er sites te vinden zijn waar je apparatuur kunt huren weet de vragensteller zelf ook wel, denk je niet?

Andere antwoorden (2)

Voor een benefietfeest zou je eens bedrijven in je buurt kunnen vragen die licht en geluid verkopen/verhuren als ze het je niet willen sponsoren. Het is moeilijk in deze tijd maar niet geschoten is altijd mis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.hgo-events.nl meld erbij via Jimi Haas en je krijgt korting