Waar kan ik goedkope oordopjes halen ?

Ik heb dus een mp3 speler gekocht maar me oordopjes zijn zo snel kapot gegaan weet eigenlijk niet hoe maar ik zoek goedkope oordopjes dus ongeveer onder de 5 euro alvast bedankt voor jullie antwoorden ;D

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
5.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goedkoop is duurkoop.... Dat weet je toch?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee hoor mobie,
dat is ouderwets..............zegt een oude vrouw.

Antwoorden (10)

Ik heb ze laatst nog bij de Zeeman zien liggen, Blokker, Action en Wibra hebben ze vaak ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat ik je aanraad is www.miniinthebox.com
Daar heb ik ze ook altijd gehaald na-maak oordopjes van Apple werken goed 1,60
Maar als je niet wil bestellen kun je ook naar de Action gaan.
Daar heb je er 1 voor 0,70 eu en ook 1 voor 1,30 eu.
Die werken ook redelijk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bij de big-bazar hebben ze ook oortjes voor 1 euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de wibra hebben ze in ear oordopjes maar heb ze ook gehad na twee weke waren ze kapot
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die van de Zeeman heb ik goede ervaringen mee, ze deden het lang en waren nog geen 2 euro. Laatst zei iemand ook dat je bij de Hema JVC oordopjes kan kopen, dus daar kun je misschien ook kijken. Die van de Action zou ik niet kopen, die zijn echt binnen 3 dagen kapot. Volgens mij hebben ze bij de Blokker ook wel goede.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mee eens, die van de Action zijn echt bedroevend slecht, zelfs als ze niet na 3 dagen stuk zijn is het geluid niet om aan te horen. Die van de Zeeman zijn wel goed.
Bij de zeeman, action, beest&boel, wibra.
Maar ik zou ze persoonlijk niet op een webshop aanschaffen, dan zijn de verzendkosten duurder dan de oordopjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kunt natuurlijk goedkope action oortjes halen maar die zijn ontiegelijk snel kapot. ik heb een keer uitgerekend hoeveel het zou kosten als ik een jaar lang elke week nieuwe moest hebben, ( iets duurdere oortjes van sennheiser of apple gaan ongeveer een jaar tot 2 jaar mee) en dan kwam ik op ongeveer 60-65 euro. voor dat geld kun je beter van deze oortjes halen:

http://www.bax-shop.nl/oordopjes/sennheiser-mx-270-oordopjes/product-details.html

http://www.bax-shop.nl/oordopjes/panasonic-rp-hje120e-k-in-ear-hoofdtelefoon-zwart/product-details.html

http://www.bax-shop.nl/oordopjes/pioneer-se-cs22-open-air-dynamic-oordoppen/product-details.html

dit zijn dan oortjes op bax-shop en dat is omdat ik daar altijd mijn muziek spullen bestel, maar als je deze namen opschrijft kan de lokale media/muziek winkel ze ook wel voor je bestellen. het kost je even meer geld maar het is goedkoper dan elke week weer 1.65 aan de action uitgeven.
van deze drie zou mijn keus naar de pioneer gaan omdat ik weet dat die gewoon goed zijn maar jij moet het zelf kiezen.

zelf gebruik ik apple en die bevallen me super goed.

m.v.g alex heidema

Toegevoegd na 15 minuten:
bovendien krijg je bij deze dopjes ook nog eens een jaar garantie en dat krijg je bij de action niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de Action zijn ze meestal tot 3 euro, ik heb daar ook oordopjes vandaan die heb ik nu al 2 jaar en doen het nog steeds. Op de markt heb je meestal na gemaakte oordopjes van het merk beats die zijn meestal 10,00.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Albert hein heb je er 1 voor 2 euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zeeman action big bazar, vaak hebben ze ze daar wel onder de 5 euro