Mp3 speler kapot of niet?

Hallo,

Mijn mp3 speler speelt sinds vorige week liedjes waarin wordt gezongen vervormd af. (deze liedjes staan wel al maanden op deze mp3 speler)
Je hoort nauwelijks de stemmen of alleen wat gebrom.
Dus ik heb nu een nieuwe mp3 speler gekocht maar het probleem is
niet verholpen. Bij non-vocal muziek is er geen probleem.

(Dus ook als ik de muziek van mijn pc opnieuw op mijn mp3 speler
zet is het probleem niet verholpen).

Het rare is dat plotseling van het ene moment op de andere moment
vervormd werd. Ik zat gewoon rustig muziek luisteren toen dit gebeurde
dus ik heb geen gekke dingen gedaan.

Dus wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Als je nieuwe mp3 speler hetzelfde probleem heeft kan het nog alleen maar aan je hoofdtelefoon liggen. Het kan een kabelbreuk zijn waar door links en rechts doorelkaar spelen en tonen elkaar opheffen. Probeer eens andere oordopjes,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dit klopt. Bedankt!