ik heb een ipod touch 4e generatie. kan ik daar buiten huis mee op internet?

thuis heb ik het wachtwoord van mijn eigen internet erop zitten. maar ik wil ook graag buitenshuis erop. alleen ik kan nooit ergens anders op internet. weet iemand of het wel mogelijk is of moet ik dan altijd een wachtwoord hebben. ik hoop dat mijn vraag zo duidelijk is
alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Soms wel en soms niet, je kunt op je ipod touch alleen via wifi, sommige mensen hebben op hun draadloos internet een wachtwoord, maar sommige mensen ook niet.. Bij de mensen die dit niet hebben kun je gewoon buitenshuis via hun wifi internetten. Maar je moet wel mazzel hebben dat dat er is op bepaalde plekken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan niet buiten huis op wifi(als je dat bedoeld met wachtwoord) want de meeste hebben er ook beveiliging erop. je kan wel vaak bij een grote bibliotheek op wifi want hun hebben dat gratis.

Toegevoegd na 49 seconden:
ja je bedoelt wifi vanwege het een ipod is**
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja misschien dat je een code moet vragen?of vraag het ergens aan een infobalie