Wil van de Logitech Pure-Fi Anywhere 2 (speaker docking station voor iPhone) weten of mijn iPhone er in de hardcase op past, weet iemand dit?

Deze dus: http://www.bol.com/nl/p/logitech-pure-fi-anywhere-2-docking-station-zwart/9000000011756085/

http://www.kieskeurig.nl/ipod_speakers/logitech/pure-fi_anywhere_2/vragen/236936/

Wat ik dus wil weten is of mijn iPhone in zn Hema hardcase kan blijven (hardcase omslaat ook de connector) terwijl ie op de docking station staat.

In de winkel uitproberen is waarschijnlijk geen optie

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Iemand heeft iPhones 3 en 4 getest met verschillende hard cases op deze Logitech en vertelt dat ze allemaal passen. De Hard case van de Hema is een kunststof Hard case, en heel dun. Je zult daar geen problemen mee ondervinden. Die gebruiker zegt:
"Ik gebruik het met een iPhone 3G en een iPhone 4 in mijn kantoor. Je zal zo nu en dan een bericht zien dat zegt: "dit product niet is geoptimaliseerd voor de iPhone", omdat de Logitech technisch gezien niet is afgeschermd voor telefoon gebruik. Ik heb nog nooit last van storingen of problemen gehad bij het ontvangen van gesprekken. De Logitech laadt ook goed op beide iPhones.
Elke dunne tot medium case zal prima werken met deze Logitech. Sommige zware cases zouden een probleem kunnen hebben. De connector steekt 3 mmm uit de docking om ruimte te maken om de iPhone te plaatsen. Laat anders de bijgeleverde inzetstukken eraf, wat genoeg zou moeten zijn om het op de meeste cases te laten werken. Ik heb het ook gebruikt met verschillende clip on cases voor de 3G, een bumper case met de iPhone 4, en een iSkin Evo met een ipod classic. Alle werken prima."
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel erg bedankt!