Mijn speakers maken non-stop het geluid alsof ik gebeld wordt. Wat kan ik hiertegen doen?

Logitech speakers

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb precies het zelfde, alleen ook ik weet zeker dat het niet aan mijn mobiel ligt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zorgen dat je geen vrienden overhoudt ? Zo wordt je ook niet meer gebeld.

Antwoorden (3)

Je telefoon uit de buurt houden.

Misschien van die sickerlichtjes erop plakken. Dat neemt een deel van de straling op die voor dat gestoor zorgen.

Vroeger had je van die stralingsblockers, die hielpen ook tegen dat geluid.

Toegevoegd na 52 seconden:
het kan ook aan de lengte of ligging van de kabels liggen.

Mijn broertje hoorde vroeger een radiozender door zijn speakers heen ook al was er niks op de speakers aangesloten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt niet aan de speakers of de draden er naar toe (de uitgang van je versterker), maar wat er bij de ingang van de versterker wordt opgepikt. Als er bij de ingang geen goede isolatie (goede coaxkabels) is dan kunnen daar radiosignalen worden opgepikt die door een stofje op een schakelaar worden omgezet in verstaanbaar geluid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie staan dat je logitech speakers bij je trefwoorden hebt staan, en ik vermoed dat het dan ook de speakers van je pc zijn. Sluit je speakerset eens aan op de Tv ipv op je pc en kijk of ze het dan nog doen.

Als je een draadloze internetverbinding hebt kan het wel zijn dat je dat signaal oppikt. Dit eveneens als je je een adsl kabel hebt lopen naar je pc.

Hou de bedrading van je speakers zo kort mogelijk (samenbinden) en uit de buurt van zowel je router, als van je mobieltje en uit de buurt van alle andere kabels.

Succes !