Is het mogenlijk om met een toetsenbord muziek te mixen?

Ik wil graag een dj programma waarmee je met je toetsenbord een fragment kunt openen, als je bijvoorbeeld een L indrukt dat er dan een toeter van een auto te horen is. is dit mogenlijk? al vast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Download Virtual DJ, onder de options staat een kopje 'mappers' waarna je keyboard (toetsenbord) kan selecteren. Dan kan je alles mappen. Bijvoorbeeld de samples zoals jij noemt, een toeter of een kreet, kan je bijvoorbeeld op CTRL + 1 zetten. Het crossfaden kan moet je alleen met je muis doen, voor de rest is alles mooi te programmeren