Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke portofoon security headset past in Alecto?

Ik heb een Alecto Portofoon gekocht, in de handleiding staat: "Aansluiting headset: 2,5 mm 4 polig" ik wil graag een security headset (met zo'n tube, een doorzichtig draadje) als ik ga zoeken vind ik alleen maar met 2 aansluitingen waarvan eentje 2,5 mm en de andere 3,5 mm en allebei 3 polig, af en toe kom kier eentje tegen met maar 1 pin maar die is dan 3 polig.... Nu heb ik laatst gezien dat de Apple oortjes !!met microfoontje!!! Wel 4 polig is maar 3,5 mm, dus ik had al slim bedacht te googlen iPhone security headset en dan er een verloopstukken erbij te kopen, past dit?

Dus:

Kan ik een iPhone Security headset en verloopstukken gebruiken?

En

Bestaan er ook security headsets die in alecto passen? (2,5mm, 4-polig)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
991

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ze zijn te vinden, anders zit deze aansluiting niet op de porto.
Zelf zou ik een verloopstekkertje maken naar 2.5 3p + 3.5 2p.
Dan kan je alles aansluiten.
Dit is tevens de meest voorkomende aansluiting, je moet even googelen naar het juiste aansluitschema.
Ik denk niet dat apple oortjes werken, deze telefoon oortjes hebben allemaal weer een ander protocol voor de knopjes, die dus niet werken op een porto.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt! Ik zal het doen!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding