Is 8Gb weinig voor een iPod Touch?

Ik zou graag een iPod Touch van 8Gb kopen. Er is mij alleen gezegd dat dat nogal weinig is voor een iPod. Ik kan ook een iPod nano van 16Gb kopen, maar dan kan ik niet op internet en gaan apps instaleren. Dat is wel jammer, maar ik ga regelmatig lopen en daar is een iPod nano wel handig voor. Welke iPod is het meest geschikt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (5)

Ik heb de 4G en het is wel een beetje weinig!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik had ook ipod 8 gb, het is maar net hoeveel apps en prut je erop zet. er zijn bijvoorbeeld hele zware spelletjes van 2 gb bijvoorbeeld fifa ja dan heb je hem zo vol, maar als je gewoon beetje muziek luister en internet met paar leuke apps is het best te doen. om de zoveel tijd kun je ook de apps/muziek die je niet meer gebruikt verwijderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het ligt eraan wat je er allemaal mee wilt doen/op wilt zetten.
als je een 8 GB hebt, kunnen er ongever 4/5 films op(dit zijn best veel liedjes). Maar ik zou dan zelf wel wat meer GB emen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8gb is best wel Weinig. Bij 'normaal' gebruik is eigenlijk net te weinig. Maar het ligt er ook aan wat je wilt doen. Als je honderd liedjes en een paar apps wilt hebben kan het makkelijk. Maar de kans is groot dat als je een beetje veel apps hebt dat je dan andere apps moet gaan verwijderen en dat is niet leuk.
Als ik jou was zou ik proberen nog even door te sparen zodat je een iPod met 16gb kunt kopen, want daar kun je gewoon een stuk meer mee.
Als je vooral veel muziek luistert is de ipod nano denk ik beter, omdat de batterij van de ipod touch gewoon snel leeg is, zeker als je hem al een tijdje hebt.
Als je de nano wilt kopen, kun je beter ook even goed kijken naar de iPod classic. De iPod classic kost 264 euro, maar dan krijg je wel 160gb, wat heel veel is en dan zou je ook echt films enzo erop gaan kunnen zetten.
Maar het is wel een groot voordeel aan de touch dat je kunt internetten en apps kunt downloaden.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je ook nog geen smartphone hebt zou je kunnen kijken naar de goedkopere android toestellen, waarvan er ook veel voor onder de €200 te koop zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hi !
Ik heb ook een Ipod Touch 4g 8GB. Wat inderdaad al eerder genoemd werd is hoeveel apps en muziek je erop wilt zetten. Ik heb er zelf genoeg aan. ik heb namelijk best veel apps en wat minder muziek dan normaal. wat ik wel merk is dat als ik meer muziek erop zet ik wel een paar apps moet verwijderen(is geen probleem bij mij, ik speel er echt 2 van de 60 ofzo !). dus dat ligt geheel aan jezelf. wat wel zo is, is dat 16GB gelijk heel wat duurder is. ik vind het zelf meer dan genoeg voor mij. en ik heb geld bespaart ! maar als jij heel veel apps en muziek erop wilt, zal je denk wel voor de 16 GB moeten gaan.
Maar geloof me, 8GB kan meer geheugen hebben dan je denkt !
succes met kiezen!