Welke oordopjes krijg je bij de Samsung Galaxy serie?

Bij de nieuwe Samsung galaxy's (S3, Advance, S2 volgens mij ook) krijg je witte in-ear oortjes met microfoon, van het merk Samsung zelf. Hoe heten ze, waar kan je ze bestellen, en hoe duur zijn ze dan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Zelf kreeg ik anderhalf jaar geleden bij mijn Samsung Galaxy Ace zwarte in-ear oortjes (zie bron 1).
Volgensmij krijg je bij sommige toestellen (zoals je zelf al zei) witte oortjes (zie bron 2): deze zijn voor €20 te koop bij GsmPunt.nl.