De linker kant van mijn headset doet het niet meer?

Ik heb hem pas ongeveer 3 weken en de linkerkant wil geen geluid meer geven. De input van het geluid in de headset zit aan de linkerkant, maar de rechterkant doet het juist wel. Ook werkt de microphoon die er op zit ook nog gewoon goed. Kan iemand mij helpen met dit probleem?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
2.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb hem uitgeprobeerd op mijn bb en ook daar doet ie het niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welk merk is het?

Het beste antwoord

Er zal een kabeltje onderbroken zijn in uw headset.
Mogelijks een defecte uitgang maar weinig waarschijnlijk.
Wellicht kan u hem testen op een ander toestel om te weten of het de uitgang is dan wel de headset zelf.

Als u die maar 3 weken heeft zal u zeker nog garantie hebben.
PS: micro en luidsprekers hebben gescheiden bedrading.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb hem uitgeprobeerd op mijn bb en ook daar doet ie het niet op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok, dat bewijst dat de fout in uw headset zit, dus terug naar de winkel en aanspraak maken op uw garantie.
Succes.

Andere antwoorden (1)

Probeer de headset eerst eens uit op een ander apparaat. Als-ie dan dezelfde kuren vertoont: terug naar de winkel en een beroep doen op je garantie!