Valt een bijna afgebroken jack plug van een snoer onder garantie?

Het plugje hangt los. (ik heb geprobeerd om mijn vraag iets duidelijker te stellen)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Aangenomen dat je nog garantie hebt, valt dit onder garantie tenzij de leverancier kan bewijzen dat je zelf schuld hebt aan de losse plug. Als duidelijk is dat de kabel niet goed heeft vastgezeten moet de leverancier het (laten) repareren. Overigens kun je je een hoop gedoe besparen door een nieuw plugje te kopen voor 2,50 en het er simpel opnieuw aan (laten) solderen. Dat zou mijn keuze zijn om te doen. Je bent het apparaat dan ook niet een paar weken kwijt.
paulus811
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, maar ik zou het product graag 'echt' houden en er een nieuw Monster plugje op laten zetten. Ik denk dus dat ik toch even ga kijken of het via de garantie kan.
paulus811
11 jaar geleden
Ok, dat snap ik. Dan zal waarschijnlijk het hele snoer vervangen worden, want de plug zit aan de kabel 'gegoten'.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is nog beter ;) Hopen dat ze het wel doen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoor alleen maar goede dingen over die "monster".
Zijn hun geld wel waard. :x
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha :) Dat is logisch, als hij perfect werkt ga je er geen vraag over stellen..