Dat hangt er van af.
Veel moderne apparatuur met een schakelende voeding 'lust' alles tussen 100 en 240 Volt, 50 of 60Hz.

Heb je een ouderwetse trafovoeding dan hangt het van de dimensionering van de voeding af of deze dit wel of niet leuk vindt.

De spanning is 5 (220) tot 10 (230) procent te laag, bij goed ontworpen apparatuur moet dat geen probleem zijn.

Toegevoegd na 44 seconden:
nb: ik zou bij je energiebedrijf klagen, of een beter verlengsnoer aanschaffen bij zo'n lage netspanning.