Weet iemand een goede niet te dure koptelefoon voor muziek, niet voor gamen? Ik luister veel Rock en Metal, dus een diepe super bass zal niet nodig.

Ik wil een goed koptelefoon.
-Niet al te duur (Dus zeker geen Beats by Dre)
-Een microfoon en play/pause knopje in de kabel
-Goede oorschelpen (bij hoofdtelefoon)
-Goede kwaliteit (bij oortjes)
-Verwisselbare kabel (niet perse, wel fijn)

Ik heb een Skullcandy gehad, daar was ik niet erg blij mee.

Met mijn Urbanears Plattan was ik opzich erg blij maar toen brak de kabel.

Urbanears oortjes heb ik nu, maar zijn al twee keer geruild omdat het linkeroortje stuk ging.

Ik heb een hele tijd over de Razer Electra zitten nadenken, maar die heeft geen play/pause button in de kabel en ik heb gehoord dat de oorschelpen te klein zijn.

Ik wil mijn koptelefoon veel gebruiken voor muziek, niet voor gamen of dergelijke. Ik luister veel Rock en Metal, dus een diepe super bass zal niet nodig zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
100 euro zou nog net kunnen. Ik heb nu de Marshall Major Black op het oog.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
IPhone, ik denk er ook over om bij die Marshall de extra FX te kopen (volume knopjes in de kabel)

Antwoorden (4)

ik heb zelf de panasonic dj120 maar dan zwart
deze heb ik gekocht bij mediamarkt
Je hebt hem bij baxshop voor 20,- ik heb er geloof ik 40,- voor betaald: http://bit.ly/UA8Zm6

Ja deze koptelefoon is gewoon een ontzettend fijn ding..
hij is volledig inklapbaar dus makkelijk mee te nemen de oorkappen vallen dan wel niet over je oren maar ze zitten dankzij de kussens redelijk comfortable... daarbij is het geluid voor een koptelefoon als dit perfect!
Ik ben zelf een redelijk kieskeurig persoon moet ik zeggen.. echter bij de kruin op je hoofd kan hij na een lange tijd gebruik pijn gaan doen... maar dat is bijzaak vind ik..
ik vind dit product MEER dan de prijs waardig!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vind de kabel een beetje te lang (wat natuurlijk geen heel groot probleem is) en ik wil eigelijk wel een microfoontje erbij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben ook kieskeurig ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok dat had je er niet bij gezegd "Ik wil mijn koptelefoon veel gebruiken voor muziek, niet voor gamen of dergelijke" En inderdaad de kabel is wel wat aan de lange kant ja...
Ik vind "bose" vooral heeel goed alleen wel duur. Ik heb de nieuwste bose oortjes en nog nooit problemen mee gehad. Ook de koptelefoon is erg goed alleen wel duur. Verder is sennheiser goed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bose is inderdaad erg duur. Ik ben nu naar Panasonic aan het kijken en Sennheiser wordt het denk ik niet echt.
Logitech G35,

Zeer grote schelpen, vallen om je oor heen.
Geluidkwaliteit is echt goed, het heeft virtual 7.1 Surround sound ( Dus ook handig voor gamen ).
Deze kan je ook uitzetten zodat je gewoon mono-geluid hebt.
Ook heb je er een voice changer en mixpaneel erbij, wat natuurlijk software matig is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet dat een aantal vrienden van mij die in de rock/metal scene zitten zweren op de spullen van de Sennheiser HD-series, goed spul onder de 50 euro met een goede medium en high.

Ik zit zelf in de pop/hiphop met mijn producties dus ik heb zelf meer bass nodig in mijn koptelefoons, maar ik heb zelf gemerkt dat de Sennheiser HD-205 lekker werkt met rock/dance/punk en wellicht dus ook met Metal. Succes met zoeken iig!