Waarom zit er soms een ruis in de rechterkant van mijn Dr Dre Beats Studio koptelefoon en hoe zorg ik dat dit weg gaat?

Ik heb pas geleden Dr Dre Beats Studio Headphones gekocht. Af en toe als ik beweeg met de koptelefoon op, hoor ik een ruis-tikje, maar alleen in de rechterkant. Heeft iemand hier misschien ook last van gehad? Of weet iemand wat ik hiertegen kan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
1.7K

Antwoorden (1)

Wijst denk ik op een kabelbreukje in de koptelefoon zelf, de kabel, of de connector van de kabel. Tenzij je zelf handig bent met electronica zou ik de koptelefoon ruilen voor een ander exemplaar of deze terug naar de fabriek sturen met een brief waarin je uitlegt wat er speelt.