wie kan mij vertellen wat voor aansluitings kabel dit is? .

De ingang zit op een subwoofer. Er hoort eigelijk een soort remote control in, maar die kabel is kapot dus ik wil een nieuwe bestellen maar ik heb geen idee wat voor soort kabel er in moet!

Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (3)

De connector heet '6 pins Mini DIN' of ook wel 'PS/2'
Plaatje bij antwoord
escape
11 jaar geleden
Dit lijkt wel een PS/2 stekker. De paarse kleur is van het toetsenbord en de groene is van de muis. Vandaar dat het remote control heet.

Toegevoegd na 9 minuten:
Het hoeft tevens niet altijd een toetsenbord of een muis te zijn kabel te zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
JVC heeft deze stekkers gebruikt voor hun Subwoofers (Home cinema sets).