Op welke websites kan ik gratis geluidseffecten vinden, die ik gratis voor commerciële doeleinden kan en mag gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
6.9K

Het beste antwoord

Op deze site kun je heel veel geluidseffecten beluisteren en downloaden. Om te downloaden moet je je wel even registreren, maar dat is gratis. Het betreft hier een uitwisselings-site; iedereen kan uploaden en downloaden, dus je mag alles ook gratis gebruiken.

http://www.freesound.org/browse/

Vergeet niet onderaan de pagina op "more" te klikken, want er zijn ruim 138.000 sounds te beluisteren, en te downloaden. Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op de site van soundcloud