is de website www.baasisgek.nl om beats by dre te kopen vertrouwbaar? zoja, zijn ze ook echt origineel want het staat er bij enzo maar ik weet hetniet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Algemeen regel.
"Als het te mooi lijkt om waar te zijn is het ook vaak zo"

Antwoorden (2)

Helaas deze 'webshop' is net zo nep als een knul volgepompt met Synthol en die zegt dat het echte spieren zijn..

niet kopen dus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wij hebben 2 Beats by Dre Studio gekocht bij de webshop www.baasisgek.nl en ze zijn wel origineel met serienummer geleverd.
Ook duidelijk te horen aan het geluid, zeer zuiver en hard.

We hebben het daarnaast ook naast de Studio gelegd van een kennis die het bij de apple store heeft gekocht.

Absoluut geen verschil.

Kortom onze kinderen zeer blij gemaakt met deze originele Beats voor ongeveer de helft van de winkelprijs.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is ook geen verschil tussen de nep en orgineel.
(Behalve wie ze gemaakt heeft dan.)