Wat kan ik doen aan de slechte kwaliteit van Eredivisie live?

Ik heb sinds gisteren Eredivisie live en kanaal 1 doet het goed maar kanaal 2 stottert en kraakt en het beeld wiebelt kan iemand mij helpen a.u.b

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Dat klinkt als een te zwak (of een gestoord) signaal, en voor dat soort problemen zul je bij je provider moeten zijn (UPC/Ziggo/Digitenne). Check wel eerst of de installatie in huis goed is, goede kabels, splitters met kabelkeur-merk en dergelijke. Sluit de decoder ook eens direct aan op de aansluiting in de muur, dus zonder splitters.