Ik ben op zoek naar een kabel, die gaat van een 3,5mm jack(vanaf geluidskaart pc) naar 2 X mono(L & R) 6,3 mm jack(mengpaneel). Werkt dit?

Dit is voor een aansluiting vanaf mijn pc naar mijn mengpaneel, ik heb hier 2 mono aansluitingen op zitten (L & R)

Toegevoegd na 4 minuten:
En weet iemand waar ik deze kabel kan kopen/bestellen!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

O.a. Hier te koop: http://www.bax-shop.nl/jack-jack/procab-ref713-jack-3.5mm-male-stereo-2x-jack-male-1.50-meter/product-details.html Maar er zijn er natuurlijk wel meer.

Ja, die labels zijn te koop! 1x stereo mini jack naar 2x mono jack. Gaat sowieso wel werken!

Ja dat werkt en die kabels zijn ook zo te koop. Je kan ook verloopplugjes kopen alleen is dat nooit aan te raden.

Ik gebruik ook een verloop. Werkt perfect.

Ik heb in het verleden ook zulke kabels gemaakt soms kan je bij speciaal zaken ze zo kopen. Mochten ze die niet hebben, kan je vragen of ze deze willen maken voor je. Zelf solderen kan ook. Is niet echt moeilijk. Op internet moet zeker wel iets te vinden zijn. Er zijn speciale websites die alleen kabels verkopen. Succes

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100