Ik ben op zoek naar een kabel, die gaat van een 3,5mm jack(vanaf geluidskaart pc) naar 2 X mono(L & R) 6,3 mm jack(mengpaneel). Werkt dit?

Dit is voor een aansluiting vanaf mijn pc naar mijn mengpaneel, ik heb hier 2 mono aansluitingen op zitten (L & R)

Toegevoegd na 4 minuten:
En weet iemand waar ik deze kabel kan kopen/bestellen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

O.a. Hier te koop:
http://www.bax-shop.nl/jack-jack/procab-ref713-jack-3.5mm-male-stereo-2x-jack-male-1.50-meter/product-details.html

Maar er zijn er natuurlijk wel meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja, die labels zijn te koop! 1x stereo mini jack naar 2x mono jack.
Gaat sowieso wel werken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Labels moet natuurlijk kabels zijn... Sorry
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet iemand ook waar deze te koop zijn!
Ja dat werkt en die kabels zijn ook zo te koop. Je kan ook verloopplugjes kopen alleen is dat nooit aan te raden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik ook een verloop. Werkt perfect.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb in het verleden ook zulke kabels gemaakt
soms kan je bij speciaal zaken ze zo kopen.
Mochten ze die niet hebben, kan je vragen of ze deze willen maken voor je.
Zelf solderen kan ook. Is niet echt moeilijk.
Op internet moet zeker wel iets te vinden zijn.
Er zijn speciale websites die alleen kabels verkopen.
Succes