Hoe weet je of al je apps op je iPod touch gesloten zijn ivm. batterij besparen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Hierboven is het antwoord al zo een beetje gegeven, maar niet helemaal duidelijk er correct. Je drukt inderdaad 2 maal op de thuisknop. Vervolgens verschijnen alle laatst geopende apps onderin beeld. Houdt 1 van deze appa ingedrukt. Als ze beginnen te trillen, en je ziet een rood rondje met een wit rechthoekje er in (soort van een stop bord), dan kun je deze gebruiken om de apps af te sluiten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dubbelklik op de thuisknop ( dus di ronde beneden) dan zie je al je laatst gebruikte apps blijf erop drukken dan gaan ze een soortvan trillen en je krijgt er een kruisje bij. Druk op dat kruisje en sluit ze allemaal thats it!