Ik heb een DJ Controller (DAP DS-MP-170) die alleen ondersteund word door die lamme software van VDJ. Ik zoek de mapping voor Traktor PRO.. Is die er?

Ik heb veel rondgekeken maar kom gewoon niet verder. De software van VDJ werkt gewoon minder fijn, en zou het daarom "EXTREEM" awesome vinden als ik de mapping (meestal een .tsi file) van Traktor kan vinden, of jullie kunnen vinden voor mijn controller.
Zelf een mapping maken zou evt. ook nog kunnen..

En ja, er staat "Only Compatible with VDJ", maar er zijn vast en zeker wel mensen die die met de hand al gemaakt hebben.

Dit is de link van mijn controller : http://www.tonecontrol.nl/dap-ds-mp-170

Ben benieuwd!! Thankz alvast!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
1.5K

Het beste antwoord

Niet officieel, het product is ook al geruime tijd niet meer vanaf de importeur leverbaar en vervangen door de nieuwe CORE Kontrol D2.
Veel webshops hebben hem niet eens meer in het assortiment, opvallend dat tonecontrol kennelijk nog 'oude' voorraad heeft staan.

Ik vermoed dat je zelf aan de slag moet, of toevallig iemand tegen het lijf moet lopen die de mapping al een keer gemaakt heeft. Zullen er helaas alleen niet veel zijn ben ik bang.

Voor de CORE Kontrol D2 en CORE Kontrol D4i zijn voor beide wel traktor mapping files beschikbaar. Zie onderstaande bronnen voor links. Misschien kan je met de overige downloads die erbij staan een en ander kopiëren?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

xml voor dap 170 envivo 1334 wolfgang aldimixer .xml
https://drive.google.com/open?id=14JvIZ4sDuvexFomG2u0i0ATBbz06vdSX

TRAKTORMAPPING
https://drive.google.com/open?id=11RMtFvD2KBsFpyrOKxcemIq_SW9WMY5-