Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom krijg ik bij warnerbros cd een ruis als ik hem luister?

ik heb 2 origenele cd's van warner bros gekocht, maar als ik ze in ons harman kardon dvd/cd speler doe dan kruigt de cd een hele harde ruis, bij andere cd's van bv. sony doet hij dit niet, het ligt ook. niet aan de cd want als ik de cd in een andere radio doe dan werkt hij wel. hopelijk weet iemand hoe dit komt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
895

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

probeer ze eens in een pc af te spelen. Kan zijn dat het te maken heeft met een kopieer beveiliging.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in de pc via itunes doet hij he wel, maar is het dan niet raar dat hij het niet doet in een dvd/cd speler die gemaak is voor cd/dvd en daarbij ook nog heel duur? weet je hier ook een oplossing voor mocht het de beveiliging zijn?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik weet dat HK nogal gevoelig is voor dit soort dingen. (gevoelige laser). het zou kunnen dat er een firmware update voor is. Ik weet niet welk type je hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bds 270
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kunt voor de zekerheid eerst contact opnemen met HK zelf, ik zie dat het nog een redelijk nieuw ding is:
http://www.harmankardon.com/NL-NL/Support/Pages/SupportEmailUsInquiry.aspx er is een software update naar V1.37.41:
http://www.harmankardon.nl/harman-kardon-product-support-detail-nl/bds-270-0.html hierin is de compatibiliteit met CD's verbetert. ALs je de software update doet kijk dan eerst welke versie jij hebt en volg de instrukties goed op!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zijn de CD's gewoon in Nederland gekocht?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja in nederland gekocht, oke, ik ga me best doen met updaten, super bedankt voor de hulp
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
suc6

Andere antwoorden (1)

Mogelijk dat je een DTS of ander surround geluidsspoor probeert af te spelen op stereo.
Kun je in de menu van de DVD's kiezen welke geluidspoor je wilt afspelen?
Probeer dan eens gewoon stereo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb het geprobeerd maar welke stand dan ook hij blijft het doen

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding