hoe word de muziek geregeld bij grote feesten zoals American Music Award, of andere grote feesten zoals Lowlands,Pinkpop etc etc?

Ik ben erg benieuwd hoe deze mensen hun muziek versterken, bijvoorbeeld welke versterkers ze gebruiken, hoeveel vermogen ze gebruiken, wat voor speakers hangen daar, wat er allemaal achter de schermen gebeurd, hoe de lichten worden geregeld, welke bedrijven doen dit, etc etc.

Ik hoop dat iemand een website weet waar foto´s staan van dit alles, het is eigenlijk het belangrijkste bij een feest maar niemand staat er echt bij stil lijkt mij.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Sta er dagelijks bij stil maar het is ook al jaren mijn werk. Voor algemene info gewoon googlen op licht en geluid verhuur dan vind je wel links naar bedrijven veel meer info zal je zo 123 niet vinden er zijn wel wat social dingetjes maar die zijn alleen voor leden toegankelijk en die moeten uit het vak komen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zijn nogal wat vragen bij elkaar. Er zijn veel verschillende merken die worden gebruikt. in bron 1 b.v. meyersound.
Mischien is de aflevering van het klokhuis wel leuk om te bekijken (bron 2).

Kijk eens rond als je bij een concert bent. Als de mensen tijd hebben praat eens met hen.