Hoe laat ik liedjes vanop mijn pc op mijn mini hifi system spelen?

Ik heb een mini hifi system rad 136 en een pc. 'k Heb een draad gekocht waarbij er 1 pin is voor in de ingang van mijn koptelefoon te steken en andere andere kant van de draad zitten 2 pinnen, een witten + een rode. Ik heb mijn mini hifi system op 'AUX' gezet maar er komt geen geluid uit. En mijn handleiding heb ik niet. Kan iemand me helpen?

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb alleen de functies cd, usb, aux en dan de radio. Meer niet. En langs achter zijn er maar 2 gaten vrij en dat is waar de 2 pinnen ingestoken moeten worden. En ik heb langs de andere kant van de draad zoals ik al zei een pin zoals van een koptelefoon aangesloten op mijn pc. En nu is mijn vraag wat ik moet doen om op mijn pc liedjes te laten afspelen zodat ik ze door mijn boxen hoor.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier kun je gebruiksaanwijzing downloaden http://allehandleidingen.com/gebruiksaanwijzing-bedieningshandleiding/LG/RAD-136-_E

Antwoorden (2)

Zou moeten werken, maar het kan zijn dat je mini-HiFi-systeem de tulp-stekkers (de rode en de witte) op de "Line-In" ingang heeft staan. Vlgs mij als je de input veranderd van AUX naar LineIN moet het werken. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb alleen de functies cd, usb, aux en dan de radio. Meer niet. En langs achter zijn er maar 2 gaten vrij en dat is waar de 2 pinnen ingestoken moeten worden. En ik heb langs de andere kant van de draad zoals ik al zei een pin zoals van een koptelefoon aangesloten op mijn pc. En nu is mijn vraag wat ik moet doen om op mijn pc liedjes te laten afspelen zodat ik ze door mijn boxen hoor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aux selecteren (en aux ingang achter gebruiken) is prima.
Volume op laptop wel wat hoger gezet?
En dus ook met een player op de PC muziek gestart?
- krijg je wel geluid als er een koptelefoon is aangesloten?
* dan kan de kabel stuk zijn

- heb je de jack plug (zo heet die ene van de koptelefoon) wel in het juiste gat gestoken?
* niet perongeluk in de mic ingang gestopt..

-Als het een desktop pc is stop hem dan eens in de line out van de pc

- staat het volume niet dicht op de pc?

Als je zeker weet dat je pc goed is probeer dan eens op de kabel een mp3 speler of je telefoon aan te sluiten en kijk of dit werkt

succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies mijn gedachte 1000uF.
En eeeh, speel je wel wat af? :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
o ja die was ik vergeten