Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je een liedje wil downloaden voor een iPod, kan je dan gewoon een mp3 downloaden, of moet je dan een ander soort bestand downloaden?

Ik geef toe, ik heb helemaal geen moer verstand van iPod's, iTunes etc... vandaar deze vraag. Eén van de kids wil namelijk een iPod kopen en dan via de computer daar muziek op zetten. Maar is het niet zo dat je dan alleen muziek kan downloaden via iTunes en dat je dan gewoon per nummer betaalt? Of kan je een cd omzetten in mp3 en dan die mp3 er gewoon opzetten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Audio
630

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

je kan gewoon bestanden of cd's die op je computer staan op je ipod zetten. geen probleem.
via itunes druk je rechtsboven op "bestand" en dan op "bestanden toevoegen" en dan importeer je al je media in itunes.
zodra je je ipod aansluit word alles automatisch overgezet naar je ipod.
dat moet je zeker lukken.

groetjes jamie
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, je kan muziek gratis downloaden en deze op de ipod zetten. Mp3-tjes gaan ineens, andere bestanden zoals .wmv bestanden zal Itunes eerst converteren, waardoor het iets langer duurt, maar het doet het allemaal!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je iTunes downloadt en installeert (is gratis), kun je al je eigen cd's in je de iTunes library kopiëren. En vandaaruit op de iPod zetten. Heb ik ook gedaan, fluitje van een cent. De files krijgen de extensie .m4a.
Ook cd's van de bieb kun je op die manier importeren.
Je kunt ook via de iTunes store albums of losse nummers kopen. Per nummer ongeveer 99 dollarcent. Vrij gemakkelijk allemaal.
Hoe het zit met mp3 bestanden durf ik niet te zeggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding