Hoe krijg ik overal Wifi op mijn ipod?

Ik wil graag ook wifi in de auto, trein, en dergelijken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
Ritsuka
11 jaar geleden
Kan niet

Antwoorden (3)

Op je Ipod zélf zal niet gaan, wél zou je kunnen overwegen een mobiele telefoon aan te schaffen die je als wifi access point kan gebruiken. Veel android telefoons kunnen dat (menu wifi tethering) van Apple weet ik zo niet waar het zit. Houd wel rekening ermee dat je een flink data abonnement nodig hebt bij zo'n telefoon als je Wifi veel wil kunnen gebruiken. Wat misschien handiger is als je toch zo'n duur abonnement zou nemen voor Wifi bij de Ipod is misschien om een Iphone met bijpassend abonnement te nemen. Zo heb je altijd en overal internet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gast, het kan wel. Dat zeg ik toch.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wifi op je Ipod werkt al overal maar er is niet overal wifi dekking. Als je overal Wifi wil hebben zal je het zelf mee moeten brengen met een portable accespoint. Deze zijn onderandere te koop bij www.routershop.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of je koopt een UMTS router maar ook daar heb je een data abbo voor nodig en wen stroom punt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat bedoel ik. Met zo'n router moet het helemaal goed komen.
Wifi is een data-communicatie systeem dat alleen over korte afstand werkt. Je zult dus telkens in de buurt van een Wifi router moeten zijn om verbinding te kunnen maken. In sommige treinen kun je tegenwoordig gratis gebruik maken van Wifi, in Mc Donalds en veel hotels ook. In de auto onderweg is onmogelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, maar er is ook mifi ofzo wat is dat dan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is dus een apparaat waar je een telefoon met 3G verbinding voor nodig hebt, om op die manier een Wi-Fi punt te maken. In principe wat het eerste antwoord ook al zo'n beetje aangaf. The MiFi can be connected to a mobile phone (cellular) carrier and provide internet access for up to 5 devices. http://en.wikipedia.org/wiki/MiFi
Als je jouw iPod wilt jailbreaken kun je overwegen een Apple Peel te kopen, hiermee kun je jouw iPod omtoveren tot iPhone, er wordt dus ook een 3G en data functie aan jouw iPod toegevoegd.