ipod touch steeds reboot??

hallo,
Ik heb mij ipod touch gejailbreakt maar iedere keer als ik um uit zet en um opnieuw weer aan doe werkt cydia niet en moet hij constant gereboot worden om ervoor te zorgen dat cydia het wel weer doet... Is dit normaal?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

weet ik niet ik denk dat het gewoon een virus is ofzo of dat ie verkeerd gejailbreakt is maar zooizo jailbreaks brengen altijd problemen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb mijn iPod touch ook gejailbreakt en nooit problemen mee gehad.
Ik raad hem aan te restoren en opnieuw te jailbreaken(als ie dat per se wilt). Evt met een ander programma dan waarmee hij het eerst probeerde
Volgens mij ligt dit aan je soort jailbreak. Ik dacht dat dit, wat bij jou gebeurt, namelijk gebeurt bij 'tethered' jailbreaks en dat dit niet gebeurt bij 'untethered' jailbreaks. Kijk dus even welke je geïnstalleerd hebt en als je dit niet kunt vinden zou ik alsnog de untethered jailbreak te installeren.