hoe connect ik mijn skytec sm215?

ik ben van plan de skytec sm215 te kopen maar moet ik er dan 1 of 2 nl4 aansluitingen op zetten want er staan er 2 op de achterkant

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

De onderste (zwart - Rood ) zijn draadklemmen dat gebruik je als je een versterker deze outputs heeft . De middelste zijn 6.5 mm jack inputs voor een versterker mixer . De bovenste zijn speakon ingangen ( 1 input en 1 output ) het beste voor als je een versterker hebt met speakon uitgang . Dus je moet hier 1 van de drie kiezen . ( bij skytec oppassen !)