Mijn bass maakt een.hoge pieptoon als hij uit staat, hoe komt dit en kan dit verholpen worden?

het is een logitech z523 systeem, maar als ik het systeem uitzet blijft de bass een (zachte) hoge pieptoon produceren. het systeem staat op mn slaapkamer dus het is nogal irritant

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (3)

Haal de stroom er vanaf. Echt de stekker dus uit het contact. Dan zal hij niet meer storen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je speaker zal waarschijnlijk op stand nu staan je spanning geeft idd een storing deze kan ook veroorzaakt worden door een slechte aarde of tulpstekker. Ikzelf heb deze storing wel.eens gehad door dat er op mijn recever een slechte coax kabel gemonteerd zat zodra ik deze verwijderde verdween de bron

Toegevoegd na 1 minuut:
Nu is standby
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Piep wordt veroorzaakt door een defect component in de elektronica. (Trafo of condesator)
Verhelpen? = Reparatie.