kan ik mijn iPhone met de Philips MCD712 verbinden?

Kan ik bijvoorbeeld via het oplaad snoer mijn iPhone met dit apparaat verbinden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet via het oplaadsnoer maar gewoon via een jack-tulp kabel. Net zoals je een CD-speler aan zou sluiten op dat ding van Philips.

Antwoorden (3)

nee, ze begrijpen elkaar simpelweg niet.
11 jaar geleden
Apple is heel erg strikt in wat met elkaar kan communiceren. Daarom zal een produkt ook als het met apple werkt dat ook vermelden als reclame. Het lijkt me dat dat niet in dit geval is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de Philips MCD712 heeft geen ipod/iphone ingang. het zal dus via je hoofdtelefoonuitgang van je iphone moeten naar de aux ingang van de Philips MCD712, alleen laad je iphone dan niet op.

wil je wel opladen en afpelen te gelijk dan kan dat met een iphone dock

voor 3 g

http://store.apple.com/nl/product/MB484G/A