Ik heb een film gedownload, nu wil ik hem afspelen, maar er staat dat ik een DirectShow Decoder moet downloaden, wat te doen?

ik heb dat nu dus niet, en nu heb ik geen geluid op die films.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Je kunt FFdsshow downloaden van het internet deze voorziet mediaplayer van zo'n beetje alle codecs die er zijn. De software is gratis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nou. als je die twee woordje nou had opgeGoogeld, dan was eerste link al raak geweest:
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb ik ook meteen gedaan, maar nu is dus het probleem dat ik dat heb gedownload, en ik verder geen idee heb hoe ik dat activeer, want het gaat in ieder geval niet automatisch, en die decoder komt in een Temporary file:P
niet erg handig dus;)
AWM
14 jaar geleden
In de folder komt een bestand te staan, die heet
MpegDecoder012.msi
Dubbelklik daarop, dan wordt het e.e.a. geïnstalleerd.