Wat zijn de beste in-ear oordopjes als je kijkt naar prijs-kwaliteit verhouding van ± €50?

De oortjes moeten tegen een stootje kunnen en goed alle tonen weergeven. Ze mogen wel wat bass hebben maar het moet niet overheersen.

Toegevoegd na 19 uur:
Op advies van matteo heb ik de Sennheiser CX300 II gekocht.
Wat een prachtdingen! Mooi geluid, bass aanwezig maar niet overheersend, lekker helder, TOP! Ook het leren opbergtasje is handig.

Toegevoegd na 19 uur:
De wind hoor je op de fiets inderdaad, maar met een ander oordopje wordt het wel minder. Ook vind ik dat als de draad tegen bijvoorbeeld je jas aankomt, je dat dan goed hoort.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Ik heb zelf sennheiser cx300II oortjes, erg goede oortjes, goed geluid en zitten goed in je oor.
Mijn oor is erg klein dus normale oortjes kan ik niet gebruiken, dus ik had deze gekocht, er zitten zelfs 3 maten van klein tot groot bij (stukjes rubber die je kan verwisselen). Ook isoleren de oortjes herrie van anderen goed (ik weet niet of ik het goed zeg, maar het komt erop neer dat je ander geluid van buiten niet goed erdoorheen hoort, dus je kan beter je muziek luisteren in rumoerige ruimtes).
Het enige nadeel vind ik dat als ik buiten fiets, en er staat wat wind, je dat wel erg goed hoort, maar dat is is bij bijna elke oortjes.
Ik heb ze gekocht voor €55 als ik het me goed herinner.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vind de cx300II juist wel overmatig bas hebben. Bij een beetje dance muziek overheerst de bas zelfs alle andere frequenties. Ik heb ze zelf ook, maar ik vind ze niet fijn luisteren. Maar goed. Nu heb ik mezelf ook verwend met Monster Turbine Coppers van 300 euro. Misschien geen vergelijk.