Er komt een zoom geluid uit mij speakers als deze aangesloten zijn (en aan staan), maar het verdwijnt als er muziek aanstaat, wat kan ik doen?

Dus dat de constante zoom weggaat, ik wil liever niet elke keer de speakers uitzetten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
3.7K

Het beste antwoord

er stoort iets op je boxen.. meestal een tulp kabel of een 3.5mm plug. als de muziek aanstaat hoor je het niet maar als je je muziek heel zacht zet waarschijnlijk wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Komt me bekend voor, even de volumeknop van de bass terugdraaien en het zou opgelost moeten zijn:)

Toegevoegd na 2 minuten:
Hoop dat ik het zo goed geinterpreteerd heb?

Toegevoegd na 2 minuten:
jahoe, niveau 5 door het beantwoorden van deze vraag (nu maar hopen dat het niet kats verkeerd is:P)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er ook een tuner op aangesloten zit trek dan de antennekabel eens los en luister dan of het weg is. Zo ja dan de antenne aansluiting ontkoppelen met een trass doos.
Eventueel kan ook een aangesloten computer zo,n probleem veroorzaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aardlus dus.