Op welke telefoons kun je Beats by Dre op aansluiten?

Help, ik zoek een nieuwe telefoon waarop deze kan gebruiken

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Beats by Dre gebruiken een gewone 3.5mm plug, je kan ze dus bijna in elke telefoon stoppen, alleen niet in de goedkopere modellen van LG en samsung, als in de specificatie lijst iets staat van:
3.5mm connector
jack-plug connector

dan zit je goed.

let wel op, tegenwoordig bezuinigen veel telefoon fabrikanten op de interne bedrading van hun telefoon, zo houden ze de telefoon zo goedkoop mogelijk, en niemand kijkt hoe goed dat is bij een telefoon, dus niemand zal ze er op afrekenen.

Ik zou zeggen, ga eens langs de Saturn, Mediamarkt of iets dergelijks, mail een liedje van heel hoge kwaliteit naar jezelf en open ze op de telefoon die je wilt en plug daarin je Beats en vergelijk het met andere telefoons.

Ik gebruik zelf mijn nokia n8 met sennheiser cx980, ze klinken in mijn n8 vele malen beter dan in de 3gs, 4s en de galaxy s2 van mijn vrienden.